Нова Українська Школа завітала і на батьківські збори, які відбулися минулої середи у 4-А класі. Тема заходу – важлива і надсучасна – «Дитиноцентризм». Класний керівник Таран Тетяна Григорівна запропонувала батькам цікавий формат заходу, покликаного встановити міцні зв’язки: Дитина – Школа – Суспільство – Родина.
Напередодні батьківських зборів педагог надала учням можливість написати, які якості кожна дитина хотіла би побачити у своїх мамі й татові, а також запропонувала намалювати свій портрет через 10 років. Ці матеріали були презентовані батькам під час інтерактивних зборів. Таким чином, кожному з присутніх батьків випала нагода побачити себе очима власної дитини, а також зачитати анонімний колективний лист від своїх четвертокласників. Емоцій на такому заході не бракувало.
Ще один вид роботи з батьками – це створення інформаційних плакатів на одну з актуальних тем: «Діти і колектив», «Діти і технології», «Діти і школа», «Батьки і діти». Нарешті, батьки мали змогу відчути себе на місці дітей під час підготовки і захисту проекту. Розбившись на робочі групи, батьки спробували візуалізувати проблеми та питання, які часто виникають в тій чи іншій галузі виховання і навчання дитини. А також запропонували шляхи вирішення цих питань та співпраці школи і родини для ефективної організації навчального процесу. В центрі якого знаходиться найголовніша цінність – Дитина.

Спільними зусиллями вдалося дійти наступних висновків:
-
школа має бути безпечною, сучасною, цікавою для учнів;
-
учитель має бути хорошим фахівцем і щасливою людиною;
-
батьки мають контролювати кількість і якість інформації, яку дитина черпає з інтернету і соцмереж;
-
батьки зобов’язані дбати про виховання дитини;
-
беззаперечно любити свого малюка;
-
прислухатися до думки дитини, проте не звільняти її від виконання шкільних і домашніх обов’язків .
Наприкінці зборів учитель запропонувала свій погляд на кожну із тем, підкріпивши його тезами і цитатами авторитетних педагогів.
Дуже приємно, що в більшості питань, а також у побудові шляхів для їх вирішення думки педагога та батьків перетинаються. Це свідчить про тісну і плідну співпрацю школи і родини у вихованні дитини.