Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №28 імені Т.Г.Шевченка Черкаської міської ради 
Черкаської області          
Середа, 20/Вересень/2017, 08:32
Вітаю Вас Гість | RSS




Меню сайту
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту
    Міністерство освіти і науки України
      Український центр оцінювання якості освіти
        Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
          Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
            Черкаський міський методичний кабінет

            Сайт учителя інформатики Соколюк Тетяни Юріївни

            Перша міська гімназія м.Черкас, Асоційована школа ЮНЕСКО

            Черкаська гімназія №9 ім. О.М. Луценка

            Гуманітарно-правовий ліцей

            Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12

            Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №17

            Загальноосвітня школа I-III ступенів №24

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 ім. І. Момота

            Загальноосвітня школа I-III ступенів №30

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №32

            Статистика
            Пошук

            Педпреса Черкаська міська рада Освітній портал Вибери професію Тести Переклад текстів,веб-сторінок і документів Острів знань Світ навколо мене Математика для школи Бібліотека школяра Онлайн ігри Погода в Черкасах

            Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


            Найважливіші виховні навички батьків

            П'ять навичок і відповідні їм виховні поради, наведені в цій статті, допоможуть батькам якісно змінити підхід до виховання дитини чи підлітка, а також установити здорові відносини з ним. Давайте розглянемо кожну з них по черзі.

            1. Створюйте правильну атмосферу  .Створення необхідного мікроклімату – це велика частина виховання.  http://childdevelop.com.ua/articles/upbring/745/

             

            Хороша поведінка – це не диво, а навичка

            Якщо у вас є дитина, яка влаштовує істерики, проявляє неповагу або поводиться деструктивним чином, так і хочеться порівняти її з так званими „хорошими дітьми“, які, здається, ніколи не потрапляють у неприємності й не завдають батькам жодних прикростей.

            Але хороша поведінка – це не диво: ваша дитина не перетвориться на таку, якою ви хочете бачити її, за одним лише помахом чарівної палички.

            Три основні навички,  необхідні кожній дитині для дійсно хорошої поведінки.

            Навичка 1: правильне сприйняття, трактування соціальних ситуацій.

            Уміння правильно інтерпретувати соціальні ситуації надзвичайно важливе, тому що допомагає дитині уникати неприємностей і вчить її співіснувати з іншими людьми. Якщо вона може входити у клас, їдальню, на дитячий майданчик або на дискотеку і грамотно оцінювати те, що там відбувається, а потім вирішувати, як взаємодіяти відповідним чином з людьми в цьому середовищі, вона...

            http://childdevelop.com.ua/articles/upbring/748/

             

            До школи з великим терпінням і любов’ю

             

            Шановні мами і тата, бабусі і дідусі! Привівши дитинку до школи, на підготовчі заняття, багато хто ставить мені запитання: «Що повинна  вміти і знати дитина до 1 класу?»  Хочу відповісти на ваше запитання та розмістити у цьому розділі інформацію, яка допоможе вам успішно підготуватися з майбутнім першокласником  до школи. 

            Отже, ідучи до школи, дитина, окрім бажання вчитися, повинна також уміти зосереджувати увагу впродовж тривалого часу, аналізувати і запам’ятовувати пропонований матеріал. Усі ці якості необхідно починати формувати у дитини заздалегідь, до вступу до школи.

            Основними завданнями дошкільної підготовки мають бути: приведення в систему набутого дитиною життєвого досвіду, формування початкових уявлень про оточуючу природу і суспільне життя, володіння елементарними організаційними,загально-мовленнєвими,загально-пізнавальними, контрольно-оцінними вміннями і навичками.

            Нерідко підготовка дітей до школи зводиться до навчання читання,лічби,письма. Дослідження свідчать, що найбільші труднощі мають ті діти,що виявляють інтелектуальну пасивність, у яких відсутнє бажання і звички думати,прагнення пізнавати нове. Тому головною метою підготовки дитини до школи є її всебічний розвиток.

            Необхідно слідкувати, щоб дитина не перевтомлювалась. Тривалість занять не повинна перевищувати 20-25хвилин.

            ПАМЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ. Характеристика розвитку і поведінки дітей шестирічного віку

                   Десять заповідей для батьків майбутніх першокласників

            Шановні батьки!
            Ви вже батьки першокласника. Бажаєте Ви стати успішними батьками? Тоді це для Вас.


            Поради для батьків п’ятикласників

             

             

            Готовність дитини до школи
            Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» тестування, співбесіда або іспити при прийманні дітей у перший клас є неприпустимими. Виключення становлять лише спеціалізовані школи й ліцеї. Але адже кожний батько бажає знати, чи готова його дитина до школи, чи буде вона справлятися з нежартівливими навантаженнями, у який клас потрапить — сильний або слабкий. Батьки дошкільника повинні звернути увагу на три аспекти готовності до школи своєї дитини.
            Фізична зрілість. Щоб витримати шкільні навантаження, дитина повинна бути досить розвиненою фізично. Перший показник такої зрілості — наявність постійних зубів. Їх повинно бути хоча б 4-6. Для визначення фізичної зрілості дитини просять лівою рукою поверх голови дотягтися до правого вуха. Далеко не всі шестирічки  здатні так зробити, хоча більшість дітей семи років це вдається з легкістю. Якщо маля не впоралося із завданням, у школу йому поки ще зарано.
            Інтелектуальна зрілість. Це здатність концентрувати увагу, установлювати зв'язки між явищами і подіями, можливість логічного запам'ятовування, належний розвиток дрібної моторики і координації.
            Психологічна зрілість. Має дві складові: емоційну і соціальну. Соціальна зрілість наступає тоді, коли дитина вміє спілкуватися з однолітками, адаптується у великому колективі, правильно розуміє і виконує функції учня.
            Майбутній першокласник повинен знати відповіді на такі питання:
            • Як твоє прізвище, ім'я та по батькові?
            • Скільки тобі років, скільки здійсниться в наступному році?
            • Як кличуть маму і тата?
            • Ким і де працюють твої батьки?
            • Чому в школі потрібно поводитися тихо?
            Дошкільник повинен уміти:
            • займатися самостійно якою-небудь справою протягом 30 хвилин;
            • складати по картинках розповідь більш ніж з 5 складних речень, у яких використовуються прислівники і прикметники;
            • знати кілька віршів напам'ять;
            • змінювати іменники по числах;
            • рахувати від одного до десяти у прямому і зворотному порядку;
            • вирішувати прості завдання на додавання і віднімання;
            • читати по складах;
            • уміти малювати і розфарбовувати картинки;
            • узагальнювати, називати групу предметів одним словом.
            Готуючи дитину до школи, орієнтуйтеся не тільки на інтелектуальну зрілість маляти, з якої, як правило, виникає найменше проблем. Шкільні психологи зауважують, що складніше всього є справа із психологічною і соціальною підготовкою. Щоб дитина була готова до навчання психологічно і соціально, «домашніх» дітей хоча б на рік перед школою варто відправляти в дитячий садок.  

            Чи готова дитина до школи?

            • Чи хоче ваша дитина йти до школи?
            • Чи думає ваша дитина про те, що у школі вона багато дізнається й навчатися буде цікаво?
            • Чи може ваша дитина самостійно сидіти над якоюсь справою, яка потребує зосередженості впродовж 30 хвилин (наприклад, збирати конструктор)?
            • Чи ваша дитина у присутності незнайомих анітрохи не соромиться?
            • Чи вміє ваша дитина складати розповіді за картинкою не коротші, ніж із п’яти речень?
            • Чи може ваша дитина розповісти напам’ять кілька віршів?
            • Чи вміє вона відміняти іменники за числами?
            • Чи вміє ваша дитина читати по складах або цілими словами?
            • Чи вміє ваша дитина рахувати до 10 і назад?
            • Чи може вона розв’язувати прості задачі на віднімання й додавання одиниці?
            • Чи правильно, що ваша дитина має тверду руку?
            • Чи любить вона малювати і розфарбовувати картинки?
            • Чи може ваша дитина користуватися ножицями і клеєм (наприклад робити аплікації?
            • Чи може вона зібрати пазли з п’яти частин за хвилину?
            • Чи знає дитина назви диких і свійських тварин?
            • Чи може вона узагальнювати поняття (наприклад, назвати одним словом овочі: помідори, морква, цибуля)?
            • Чи любить ваша дитина самостійно працювати – малювати, збирати мозаїку тощо?
            • Чи може вона розуміти і точно виконувати словесні інструкції?