Положення про
шкільний огляд-конкурс
"Кабінет року"
Мета:
-
виявити передовий педагогічний
досвід завідуючих кабінетами;
-
ознайомити та впроваджувати в
практику кращі роботи та здобутки завідуючих кабінетами;
-
виявити творчо працюючих молодих
завідуючих кабінетами;
-
сприяти розширенню кола професійного
спілкування педагогів;
-
підтримувати і заохочувати творчі
починання завідуючих
кабінетами.
Умови проведення:
1. Беруть
участь усі педагоги школи, класи яких
закріплені за кабінетами, та завідуючі
кабінетами.
2. Протягом
року ведеться контроль за виконанням посадових обов'язків завідуючих
кабінетами.
3.
Моніторинг матеріально-технічного оснащення та поповнення кабінету
наочністю упродовж року.
4.
До травня визначається список
претендентів на звання "Кабінет року школи № 28"
5.
Травень – анкетування в колективі
(педагогічному та учнівському) з метою визначення переможця серед
названих претендентів. Нагородження переможців.
Критерії оцінки
учасників огляду-конкурсу "Кабінет року":
1.
Дотримання санітарно-гігієнічних вимог щодо оформлення кабінету.
2. Дотримання Методичних рекомендацій щодо оформлення навчальних кабінетів
з базових дисциплін.
3. Дотримання Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних
закладів.
4. Наявність посадової інструкції завідуючого кабінетом.
5. Наявність паспорту кабінету.
6. Створення каталогу наявної літератури в шкільній бібліотеці і
методичному кабінеті школи для її
використання на уроках та у позакласних заходах з предмета.
7. Створення бібліотечки у кабінеті.
8. Наявність постійної та змінної експозицій.
9. Наявність друкованих демонстраційних посібників і роздаткового матеріалу.
10. Наявність саморобних наочних посібників.
11. Наявність ТЗН та умов для їх використання.
12. Забезпечення кабінету навчальними приладами, матеріалами.
13. Організація робочого місця вчителя та робочих місць учнів.
14. Естетичне оформлення кабінету.
15. Наявність картотеки посібників і літератури.
16. Стан меблів.
17. Наявність плану роботи кабінету на навчальний рік та перспективного
плану розвитку кабінету.
|