Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №28 імені Т.Г.Шевченка Черкаської міської ради 
Черкаської області          
Вівторок, 16/Жовтня/2018, 19:22
Вітаю Вас Гість | RSS


Меню сайту
Друзі сайту
    Міністерство освіти і науки України
      Український центр оцінювання якості освіти
        КНЗ "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників"
          Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
            Черкаський міський методичний кабінет

            Сайт учителя інформатики Соколюк Тетяни Юріївни

            Сайт учителя фізичної культури Лісової Ірини Олексіївни

            Перша міська гімназія м.Черкас, Асоційована школа ЮНЕСКО

            Черкаська гімназія №9 ім. О.М. Луценка

            Гуманітарно-правовий ліцей

            Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12

            Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №17

            Загальноосвітня школа I-III ступенів №24

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 ім. І. Момота

            Загальноосвітня школа I-III ступенів №30

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №32

            Статистика
            Пошук

            Педпреса Черкаська міська рада Освітній портал Вибери професію Тести Переклад текстів,веб-сторінок і документів Острів знань Світ навколо мене Математика для школи Бібліотека школяра Онлайн ігри Погода в Черкасах

            Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


            Головна » Файли

            Всього матеріалів в каталозі: 42
            Показано матеріалів: 21-30
            Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

            Батьки у взаєминах зі своїми дітьми мають зменшувати хворобливість їхніх переживань з приводу невдач, допомогти їм емоційно долати ситуації, пов’язані зі шкільними оцінками. Похвала їм необхідна, але треба вказати на помилки, неточності.  Тисніть заголовок, щоб прочитати більше...

            Інформація психолога | | Дата: 16/Травня/2016

                                                         Як краще підготуватися до іспитів

               1.   Приберіть усе зай­ве і те, що відволікає вашу увагу від безпосе­редньої мети—підготов­ки до    іспиту...

            Тисніть на заголовок, щоб прочитати більше ...

             

             

            Інформація психолога | | Дата: 29/Квітня/2016

            Сьогодні практично усі жителі України відчули на собі кризові явища, які зачіпають різноманітні аспекти людського життя: економіку, політику, соціальну сферу.  Тисніть назву матеріалу!

            Інформація психолога | | Дата: 21/Лютого/2016

              Пам’ятка для педагогів

            Щоб прочитати далі, натисніть  назву матерілу

            Інформація психолога | | Дата: 08/Грудня/2015

            Для підвищення мотивації учнів пропонується:

              Щоб прочитати далі,  натисніть назву матеріалу

            Інформація психолога | | Дата: 08/Грудня/2015

            1. Бути уважним до потреб дитини.

            2. Демонструвати модель неагресивної поведінки.

            3. Бути послідовним у покаранні дитини, карати за конкретні вчинки.

            4. Покарання не повинні принижувати дитину.

            5. Навчати прийнятних спееобів вираження гніву.

            6. Давати дитині можливість виявляти гнів безпосередньо після фрустрації.

            7. Розвивати здатність до емпатії.

            8. Розширювати поведінковий репертуар дитини.

            9. Відпрацьовувати навички регулювання конфліктних ситуацій.

            10. Учити брати відповідальність на себе.

               Продовження читайте натиснувши на назві матеріалу 

            Інформація психолога | | Дата: 08/Грудня/2015

            1. Намагайтеся створити добрі стосунки у спілкуванні з підлітком, бо їх відсутність – це причина виникнення тривожності у дитини.

            2. Поважайте індивідуалізм підлітка, бо його зневага веде до появи самотності дитини.

            3. Стверджуйте загальнолюдські цінності – це стане на допомогу під час появи у підлітка думок про самотність або втрати друга (друзів).

            4. Частіше нагадуйте "важким” підліткам про їхні позитивні якості – це допоможе уникнути в їхній свідомості закріплення негативних оцінок щодо них самих та формування низької самооцінки.

            5. Навчайте підлітка поважати свою гідність, розуміти свої вчинки, виховувати самоповагу, позитивне ставлення, розуміння, терплячість до оточуючих, їхніх оцінок щодо самого підлітка.

            6. Сприяйте розвитку процесу самореалізації – активній праці самого підлітка щодо розвитку своєї особистості.

            7. Створюйте умови щодо формування у підлітків інтересу до того, якими вони стануть у майбутньому – це могутній фактор саморозвитку "важкого” учня.

            8. Допомагайте "важким” підліткам знайти свої життєві цілі – це зможе усунути багато проблем під час їхнього виховання.

            Інформація психолога | | Дата: 08/Грудня/2015

            1. Пошук і знаходження шляхів підвищення мотивації до навчання у слабких учнів:

            – винагорода дітей за досить незначний прогрес під час навчальної діяльності, а не за досконалість в ній;

            - активне заохочення в творчій діяльності, в спорті, в різних шкільних заходах тощо.

            2. Виховання теплих почуттів до школи у слабких учнів:

            – дозволяти дітям брати участь у найважливіших справах школи, наділивши їх певною часткою відповідальності.

            3. Не присвоювати дітям ніяких ярликів, спиратися на заохочення, підтримку, а не на покарання:

            – не бажано розділяти учнів (шляхом оголошень оцінок чи розподілу по групах), бо діти позбавляються необхідної мотивації;

            - корисно знаходити сильні сторони слабких учнів і хвалити їх за те, що їм вдається.

            4. В роботу школи включати більше елементів, що задовольняють соціальні інтереси підлітків:

            - розширювати позашкільні форми діяльності підлітків;

            – залучати їх до організації такої діяльності;

            – прикладом, шляхом бесід виховувати у підлітків усвідомлення, прийняття шкільних цінностей та норм.

            Інформація психолога | | Дата: 08/Грудня/2015

            1. Проявляйте витримку під час спілкування з проблемними підлітками.

            2. Терпляче і наполегливо пояснюйте неправильність їхніх поглядів і поведінки.

            3. Намагайтесь переконувати і відкривати "важким” підліткам гідні та цікаві життєві перспективи.

            4. Постійним повчанням не закріплюйте у підлітків, схильних до правопорушень, негативну оцінку своїх учинків.

            5. Не перешкоджайте їхній участі у звичайних молодіжних об’єднаннях.

            6. Уникайте надто наполегливо і безцеремонно втягувати таких підлітків в суспільні справи колективу учнів.

            7. Сприяйте організації педагогами та батьками спільних масових заходів, що з’єднують підлітків з різною поведінкою, світосприйняттям, успішністю.

            8. Втягуйте "важких” підлітків в суспільно корисні трудові справи, використовуючи притаманну їм завзятість в досягненні поставленої мети, прагнення до першості, частково усвідомлене почуття їхньої соціальної неповноцінності.

            9. По можливості, з метою перевиховання підлітків, які вже зробили помилку в житті, змініть обставини та звичні їм форми поведінки, виказуйте їм довіру, схвалюйте їхні досягнення.

            10. Виховуйте у таких підлітків вміння не тільки підкорятися, а й командувати, не принижуючи та не уражуючи інтереси однолітків.

            Інформація психолога | | Дата: 08/Грудня/2015

            1. Уважно вислухайте дитину, прагніть до того, щоб підліток зрозумів, що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його. Не перебивайте і показуйте свого страху. Ставтесть до нього серйозно, з повагою.

            2. Запропонуйте свою підтримку і допомогу. Постарайтесь переконати, що даний стан (проблема) тимчасові і швидко пройдуть Проявіть співчуття і покажіть, що ви поділяєте і розумієте його почуття.

            3. Зацікавтесь, що саме турбує підлітка.

            4. Впевнено спілкуйтесь з підлітком .Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми – не нашкодь!

            5. Використовуйте слова, речення, які будуть сприяти встановленню контактів: розумію, звичайно, відчуваю, хочу допомогти.

            6. В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому, що він необхідний і іншим і унікальний як особистість Кожна людина незалежно від віку, хоче мати позитивну оцінку своєї діяльності.

            7. Недооцінка гірша ніж переоцінка, надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряйте і викликати довіру в нього.

            Інформація психолога | | Дата: 08/Грудня/2015

            Актуально


            НОВЕ! ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ НАШОЇ ШКОЛИ

            ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ

            Розпорядження міського голови


            ГАРЯЧА ЛІНІЯ

            (0472) 56-60-88

            департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради 

            Оголошення

            Терміново! Школі потрібен фахівець з охорони праці. Посадовий оклад 3700 грн. 
            Довідки за тел. 
            66-18-95 

            Щосуботи працюють групи з підготовки дітей до школи на 2019- 2020 навчальний рік
             Більше інформації на сторінці "Підготовка до школи" у Меню сайту. 

            Актуальне відео
















            Реквізити для оплати другого харчування
            (1-і класи):
            ПП Котенко
            р/р 26003060348283
            код 2233225426
            МФО 354347 Приватбанк

            Благодійний фонд "Лідер-28"
            Реквізити для безготівкового зарахування коштів::
            АТ "Укрсиббанк"
            МФО 351005
            ЄДРПОУ 39514575
            Рахунок 26005551131400

            Структура 2018/2019 навчального року

            Детальніше

            Перевірте готовність до іспитів

            Перевірте готовність до іспитів

            Довідник ВНЗ України Довідник університети за кордоном

            Архів записів
            Черкаська спеціалізована школа №28 Черкаської міської ради Черкаської області© 2018