Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №28 імені Т.Г.Шевченка Черкаської міської ради 
Черкаської області          
П'ятниця, 21/Вересня/2018, 01:23
Вітаю Вас Гість | RSS


Меню сайту
Друзі сайту
    Міністерство освіти і науки України
      Український центр оцінювання якості освіти
        КНЗ "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників"
          Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
            Черкаський міський методичний кабінет

            Сайт учителя інформатики Соколюк Тетяни Юріївни

            Сайт учителя фізичної культури Лісової Ірини Олексіївни

            Перша міська гімназія м.Черкас, Асоційована школа ЮНЕСКО

            Черкаська гімназія №9 ім. О.М. Луценка

            Гуманітарно-правовий ліцей

            Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12

            Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №17

            Загальноосвітня школа I-III ступенів №24

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 ім. І. Момота

            Загальноосвітня школа I-III ступенів №30

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №32

            Статистика
            Пошук

            Педпреса Черкаська міська рада Освітній портал Вибери професію Тести Переклад текстів,веб-сторінок і документів Острів знань Світ навколо мене Математика для школи Бібліотека школяра Онлайн ігри Погода в Черкасах

            Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


            Головна » Файли » Інформація психолога

            Батькам п’ятикласників
            11/Вересня/2018, 14:36

            Найбільш складним для п’ятикласника є перехід від одного звичного вчителя до взаємодії із декількома вчителями-предметниками. Ламаються стереотипи, самооцінка дитини: адже тепер його оцінює не один педагог, а декілька.

            Важливі моменти переходу з початкової школи в середню:

            *Діти пізнають свої слабкі і сильні сторони.

            *Діти вчаться дивитися на себе очима різних людей.

            *Діти вчаться гнучко перебудовувати свою поведінку залежно від ситуації і людини, з якою спілкуються.

            Труднощі переходу з початкової школи в середню:

            *Поступове зниження інтересу до навчальної діяльності.

            *Складні фізіологічні зміни, які супроводжують статеве дозрівання.

            *Небезпечні експерименти (куріння, сумнівні знайомства, «погані» компанії).

            Поради батькам пятикласників

            1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

            2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

            3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

            4.Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

            5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

            6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

            7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

            8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам’ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу. Не пов’язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

            9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність – як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

            10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов’язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

            11. З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв’язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

            12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.

             

            Категорія: Інформація психолога | Додав: elennynko
            Переглядів: 15 | Завантажень: 0
            Актуально


            НОВЕ! ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ НАШОЇ ШКОЛИ

            ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ

            Розпорядження міського голови


            ГАРЯЧА ЛІНІЯ

            (0472) 56-60-88

            департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради 

            Оголошення

              Щосуботи працюють групи з підготовки дітей до школи на 2019- 2020 навчальний рік
             Більше інформації на сторінці "Підготовка до школи" у Меню сайту. 

            Актуальне відео
















            Реквізити для оплати другого харчування
            (1-і класи):
            ПП Котенко
            р/р 26003060348283
            код 2233225426
            МФО 354347 Приватбанк

            Благодійний фонд "Лідер-28"
            Реквізити для безготівкового зарахування коштів::
            АТ "Укрсиббанк"
            МФО 351005
            ЄДРПОУ 39514575
            Рахунок 26005551131400

            Структура 2018/2019 навчального року

            Детальніше

            Перевірте готовність до іспитів

            Перевірте готовність до іспитів

            Довідник ВНЗ України Довідник університети за кордоном

            Архів записів
            Черкаська спеціалізована школа №28 Черкаської міської ради Черкаської області© 2018