Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №28 імені Т.Г.Шевченка Черкаської міської ради 
Черкаської області          
П'ятниця, 19/Липня/2019, 17:20
Вітаю Вас Гість | RSS


Меню сайту
Друзі сайту
    Міністерство освіти і науки України
      Український центр оцінювання якості освіти
        КНЗ "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників"
          Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
            Черкаський міський методичний кабінет

            Сайт учителя інформатики Соколюк Тетяни Юріївни

            Сайт учителя фізичної культури Лісової Ірини Олексіївни

            Перша міська гімназія м.Черкас, Асоційована школа ЮНЕСКО

            Черкаська гімназія №9 ім. О.М. Луценка

            Гуманітарно-правовий ліцей

            Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12

            Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №17

            Загальноосвітня школа I-III ступенів №24

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 ім. І. Момота

            Загальноосвітня школа I-III ступенів №30

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №32

            Статистика
            Пошук

            Педпреса Черкаська міська рада Освітній портал Вибери професію Тести Переклад текстів,веб-сторінок і документів Острів знань Світ навколо мене Математика для школи Бібліотека школяра Онлайн ігри Погода в Черкасах

            Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


            Головна » Файли » Інформація психолога

            Як сприяти саморозвитку учнів
            08/Грудня/2015, 11:22

            1.Оцінювати реальні можливості учнів, рівень їхньої підготовки. Здійснювати індивідуальний підхід у керівництві саморозвитком.

            2. Кількісний та якісний аналіз рівня навчальних досягнень з кожної предметної теми допоможе дати за необхідності рекомен дації кожному учневі щодо корекції знань, стимулювати так звану ближню мету саморозвитку - ліквідацію прогалин.

            3. Учням, що мають утруднення в самостійному визначенні особистих про блем, пропонувати чіткий алгоритм, ви конання покрокових дій щодо корекції з наданням конкретних ре комендацій: що саме потрібно вивчити, які джерела інформації при цьому можна використати, які практичні заняття, вправи, досліди, задачі, завдання виконати для розвитку вміння застосовувати набу ті знання в стандартних і нестандартних ситуаціях.

            4.Учням з низь кою готовністю до здійснення саморозвитку пізнавальної діяльності необхідно надавати конкретнішу інформацію про можливості здій снення діяльності, можливо, навіть вказувати на сторінки тих чи ін ших джерел, які потрібно опрацювати. При цьому давати гімназистам можливість вибору завдань, способів діяльності з переліку запропо нованих.

            5. Саморозвиток виникає тоді, коли учень на основі знань і вмінь, отри маних у процесі навчання та виховання виявляє недостатність наявних знань для вирішення певної проблеми. Отже, необхідно створювати саме такі ситуації, які спонукають учня до самостійного пошуку вирішення проблем, розви вають його ініціативу звернення до додаткових джерел пізнавальної інформації, формують його самостійність. Діяльність школярів переходить на рівень самоорганізації і саморегуляції.

            6. Проблему управління пізнавальною діяльністю учнів слід розв'язувати  так, щоб школяр був не об'єктом, а суб'єктом навчання і виховання.

            Категорія: Інформація психолога | Додав: elennynko
            Переглядів: 314 | Завантажень: 0

            Актуально







            СИСТЕМА "ОШКОЛА"







            Розпорядження міського голови


            ГАРЯЧА ЛІНІЯ

            (0472) 56-60-88

            департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради 

            Оголошення

            До уваги батьків! Триває набір у групи  з підготовки дітей 5-6 років до школи на 2019- 2020 навчальний рік 
             Більше інформації на сторінці "Підготовка до школи" у Меню сайту. 

            Актуальне відео
















            Реквізити для оплати другого харчування
            (1-і класи):
            ПП Котенко
            р/р 26003060348283
            код 2233225426
            МФО 354347 Приватбанк

            Благодійний фонд "Лідер-28"
            Реквізити для безготівкового зарахування коштів::
            АТ "Укрсиббанк"
            МФО 351005
            ЄДРПОУ 39514575
            Рахунок 26005551131400

            Структура 2018/2019 навчального року

            Детальніше

            Перевірте готовність до іспитів

            Перевірте готовність до іспитів

            Довідник ВНЗ України Довідник університети за кордоном

            Архів записів
            Черкаська спеціалізована школа №28 Черкаської міської ради Черкаської області© 2019