Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №28 імені Т.Г.Шевченка Черкаської міської ради 
Черкаської області          
П'ятниця, 21/Вересня/2018, 01:16
Вітаю Вас Гість | RSS


Меню сайту
Друзі сайту
    Міністерство освіти і науки України
      Український центр оцінювання якості освіти
        КНЗ "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників"
          Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
            Черкаський міський методичний кабінет

            Сайт учителя інформатики Соколюк Тетяни Юріївни

            Сайт учителя фізичної культури Лісової Ірини Олексіївни

            Перша міська гімназія м.Черкас, Асоційована школа ЮНЕСКО

            Черкаська гімназія №9 ім. О.М. Луценка

            Гуманітарно-правовий ліцей

            Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12

            Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №17

            Загальноосвітня школа I-III ступенів №24

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 ім. І. Момота

            Загальноосвітня школа I-III ступенів №30

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №32

            Статистика
            Пошук

            Педпреса Черкаська міська рада Освітній портал Вибери професію Тести Переклад текстів,веб-сторінок і документів Острів знань Світ навколо мене Математика для школи Бібліотека школяра Онлайн ігри Погода в Черкасах

            Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


            Головна » Файли » Інформація психолога

            Поради учителям
            11/Вересня/2018, 14:38

            Будьте ерудованими, відмінно знайте свій предмет, цікаво та доступно викладайте навчальний матеріал.
            Умійте поважати кожного учня і бачити в ньому особистість.
            Умійте керувати власними емоціями та розвивати позитивні почуття до дітей.
            Навчіться любити дітей. Люблячи їх, не заробляйте дешевого авторитету всепрощенням, невимогливістю – це розбещує дітей.
            Будьте справедливими, розумійте своїх учнів.
            Будьте вимогливими до себе, самокритичними, не порушуйте педагогічну етику.
            Умійте терпляче виправляти його помилки – думки, дії вчинки; навчіться переконувати.
            Будьте ввічливими, доброзичливими, життєрадісними, людяними.
            Хай завжди учні бачать у вас старшого друга, порадника, людину, яка підтримає, зрозуміє, дасть пораду.
            Ніколи не принижуйте людської гідності дитини, будьте непримиренними до подібних дій Ваших колег.
            Станьте вимогливими та будьте витриманими у стосунках з учнями.

            НАПРЯМИ ТВОРЧИХ ПОШУКІВ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ВАЖКИМ ШКОЛЯРЕМ

            1. Намагайтесь запобігти у себе думку про безнадійну педагогічну занедбаність того чи іншого учня. Вселяйте в себе віру, що "важкий” вихованець є потенційним носієм багатьох позитивних якостей. У ході перших контактів з такою дитиною виявіть доброзичливу зацікавленість, повагу, відкинувши можливе упереджене ставлення до неї.

            2. Уникайте хворобливої реакції на перші негативні прояви у поведінці важко вихованця у ставленні до вас. Такі діти не рідко на початковому етапі спілкування з новим вчителем, а тим більше з молодим, схильні випробовувати його.

            3. Добре ознайомтесь з умовами життя учня вдома, особливостями спілкування в школі, поза її межами, з батьками. Та й найголовніше – виявіть джерело, причини, що призвели до морального захворювання учня.

            4. Вивчіть паростки позитивних якостей вихованця, й1ого схильності, уподобання, інтереси.

            5. Будь-що намагайтеся полюбити дитину за те, що вона людина. Виявіть доброту, чуйність, порядність, щоб протистояти негативізму, з яким учневі доводиться зустрічатись у спілкуванні. Це і буде застосування методу "вибуху”, який може сприяти досягненню добрих виховних результатів за порівняно короткий строк. Спрямовуйте на таку діяльність усіх вчителів, вихователів класу.

            6. У процесі спілкування з вихованцем не вдавайтесь до методів постійного контролю, гальмування, а використовуйте метод "заміни”, тобто включення таких видів діяльності, які б відповідали його інтересам.

            7. Помічайте найменші позитивні зрушення у поведінці і діях школяра. Підкріплюйте їх своїм заохоченням, схваленням. Водночас не зосереджуйте увагу на негативних проявах поведінки. пам’ятайте, що погані звички долати важко. Лише поступове розширення кола позитивних дій має витісняти негативні вчинки.

            8. Постійно включайте вихованців у колективні справи класу, спортивні команди, давайте посильні доручення, підкреслюйте їх значення для успіху всього колективу.

            9. систематично працюйте з батьками, щоб спільно забезпечити позитивний педагогічний вплив на важковиховуваного, єдність зусиль на грунті доброти, поваги.

            10. Намагайтеся частіше бувати з "важким” учнем один на один: разом обговорюйте питання, які викликають у нього інтерес, розповідайте йому про цікавих людей. Запрошуйте до своєї домівки, намагайтеся спільно працювати над виконанням тих чи інших завдань, але уникайте при цьому набридливого повчання, моралізаторства.
            під час канікул, вашої відпустки намагайтесь листуватись з вашим вихованцем (якщо ви або виїжджаєте на цей час з населеного пункту) учень повинен відчувати, що вчителя цікавить його життя під час канікул.

            ПОРАДИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДОВІРИ МІЖ ПІДЛІТКОМ І ВИХОВАТЕЛЯМИ В КРИЗОВИЙ ДЛЯ НИХ СТАН

            1. Уважно вислуховуйте підлітка. Прагніть до того, щоб підліток зрозумів, що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його. Не перебивайте. Не показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою.

            2. Запропонуйте свою підтримку та допомогу. Постарайтесь переконати, що даний стан (проблеми) тимчасові і швидко пройдуть. Проявіть співчуття і покажіть, що ви поділяєте і розумієте його почуття.

            3. Поцікавтесь, що найбільше в даний час турбує підлітка.

            4. Впевнено опікуйтесь підлітком. Саме це допоможе йому у власні сили

            5. Використовуйте слова, речення, які сприятимуть встановленню контакту: розумію, звичайно, відчуваю, хочу допомогти.

            6. В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому, що він необхідний іншим і унікальний як особистість. Кожна людина, незалежно від віку, хоче мати позитивну оцінку своєї діяльності.

            7. Недооцінка гірша, ніж переоцінка. Надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряти і викликати довіру в нього.

            8. Звертайтесь за допомогою, консультацією до спеціаліста, якщо щось насторожило вас у поведінці підлітка

            РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМ ЩОДО РОБОТИ З УЧНЯМИ, ЯКІ ВІДНОСЯТЬСЯ ДО ГРУПИ РИЗИКУ

            1. Необхідно дати відчути дитині, що вона належить до групи, класу, не відторгнута і займає важливе місце в колективі. Однак не можна примушувати її жити в "кучі” і обов’язково бути на очах. Кожен має потребу в тому, щоб побути наодинці з самим собою, тим більше дитина.

            2. Заохочуйте дитину в тому, щоб вона дозволяла собі приємно проводити час, яке потребує взаємодію з людьми.

            3. Виставляйте малюнки дитини, поробки, твори, одним словом, все те, що може зацікавити оточуючих. Це буде підвищувати впевненість дитини в собі, почуття самостійності. Хваліть її частіше. Допоможіть їй розпізнати та виразити приховані почуття, використавши для цього такі надійні канали, як малювання, роботу по дереву, ліплення, шиття ляльок, читання вголос розповідей, музику. Частіше запитуйте що вона відчула в тій чи іншій ситуації...

            4. Дізнайтесь, з ким дитина хотіла б працювати в групі і хто з дітей має на неї найбільший вплив. Розробіть план дій для дитини його бажаним партнером.

            5. Записуйте на аркуші паперу або реєструйте подумки скільки разів на день ви звертались до дитини і скільки разів ви висловили позитивні репліки і коментарі в її адресу. Перевіряйте цей "список” в кінці дня. Це буде нагадувати вам про ваше добре починання і про успіхи вашої дитини.

            Рекомендації по запобіганню насилля щодо дитини

            Щоб такого не було (рекомендації учнів своїм одноліткам):

            · Твої права в сім’ї в нашій державі захищають Сімейний кодекс України та Цивільний кодекс України;

            · Будь поінформованим та нагадуй батькам про існування твоїх прав (права дитини є такими ж як і права дорослих, які є закріпленими в ІІ розділі Конституції України);

            · Намагайся завжди шукати порозуміння з батьками;

            · Не соромся звертатися за допомогою до кваліфікованих спеціалістів, вчителів, психологів, працівників прокуратури, кримінальної міліції у справах неповнолітніх;

            · З 14 років ти маєш право особисто звернутися в суд щодо порушень твоїх прав батьками

             

            Категорія: Інформація психолога | Додав: elennynko
            Переглядів: 11 | Завантажень: 0
            Актуально


            НОВЕ! ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ НАШОЇ ШКОЛИ

            ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ

            Розпорядження міського голови


            ГАРЯЧА ЛІНІЯ

            (0472) 56-60-88

            департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради 

            Оголошення

              Щосуботи працюють групи з підготовки дітей до школи на 2019- 2020 навчальний рік
             Більше інформації на сторінці "Підготовка до школи" у Меню сайту. 

            Актуальне відео
















            Реквізити для оплати другого харчування
            (1-і класи):
            ПП Котенко
            р/р 26003060348283
            код 2233225426
            МФО 354347 Приватбанк

            Благодійний фонд "Лідер-28"
            Реквізити для безготівкового зарахування коштів::
            АТ "Укрсиббанк"
            МФО 351005
            ЄДРПОУ 39514575
            Рахунок 26005551131400

            Структура 2018/2019 навчального року

            Детальніше

            Перевірте готовність до іспитів

            Перевірте готовність до іспитів

            Довідник ВНЗ України Довідник університети за кордоном

            Архів записів
            Черкаська спеціалізована школа №28 Черкаської міської ради Черкаської області© 2018