Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №28 імені Т.Г.Шевченка Черкаської міської ради 
Черкаської області          
Вівторок, 16/Липня/2019, 15:12
Вітаю Вас Гість | RSS


Меню сайту
Друзі сайту
    Міністерство освіти і науки України
      Український центр оцінювання якості освіти
        КНЗ "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників"
          Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
            Черкаський міський методичний кабінет

            Сайт учителя інформатики Соколюк Тетяни Юріївни

            Сайт учителя фізичної культури Лісової Ірини Олексіївни

            Перша міська гімназія м.Черкас, Асоційована школа ЮНЕСКО

            Черкаська гімназія №9 ім. О.М. Луценка

            Гуманітарно-правовий ліцей

            Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12

            Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №17

            Загальноосвітня школа I-III ступенів №24

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 ім. І. Момота

            Загальноосвітня школа I-III ступенів №30

            Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №32

            Статистика
            Пошук

            Педпреса Черкаська міська рада Освітній портал Вибери професію Тести Переклад текстів,веб-сторінок і документів Острів знань Світ навколо мене Математика для школи Бібліотека школяра Онлайн ігри Погода в Черкасах

            Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


            Головна » Файли » Інформація психолога

            Рекомендації психолога «Перед олімпіадою»
            07/Грудня/2016, 11:47

            обладнати місце для занять: забрати зайві речі, зручно розташувати потрібні підручники, посібники, зошити, папір, олівці і т.п.  Психологи вважають, що добре ввести в такий інтер’єр для занять жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Не треба переклеювати заради цього шпалери або змінювати штори, досить якоїсь картинки в таких тонах, естампа, що зрештою можна зробити і самому, використовуючи, наприклад, техніку колажу. Приступаючи до підготовки до олімпіади, корисно складати план. Для початку добре визначити, хто ви – «сова» чи «жайворонок», і в залежності від цього максимально завантажити ранкові або, напроти, вечірні години. Складаючи план на кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні буде вивчатися. Не взагалі: «Небагато позаймаюсь», а що саме сьогодні будете учити, які саме розділи якого предмета. Звичайно, добре починати – поки не втомився, поки свіжа голова – з самого важкого, з того розділу, що гірший за все. Але буває і так, що знайомитися не хочеться, у голову нічого не йде. Коротше, «немає настрою». У такому випадку корисно почати, навпроти, з того, що знаєте краще, з того матеріалу, що вам найбільше цікавий і приємний. Можливо, поступово справа піде. Обов’язково варто чергувати роботу і відпочинок, скажімо, 40 хв. занять, потім 10 хв. – перерва. Можна в цей час вимити посуд, полити квіти, зробити зарядку. Готуючись до олімпіади, не треба прагнути до того, щоб прочитати і запам’ятати напам’ять весь підручник. Корисно повторювати матеріал з питань. Прочитавши питання, спочатку згадаєте й обов’язково коротко запишіть усе, що ви знаєте з цього питання, і лише потім перевірте себе за підручником. Особливу увагу зверніть на підзаголовки чи глави параграфа підручника, на правила і виділений текст. Перевірте правильність дат, основних фактів. Тільки після цього уважно, повільно прочитайте підручник, виділяючи головні думки, - це опорні пункті відповіді. Наприкінці кожного дня підготовки варто перевірити, як ви засвоїли матеріал: знову коротко запишіть плани всіх питань, які були пророблені в цей день.

            Як удосконалити свою увагу

            1. Якщо ти неуважний, це означає, що твоя увага спрямована на щось інше. Визнач її об’єкт. Подолай суперника. Спрямуй силу уваги, куди слід.

            2. Увага є і умовою, і результатом твоєї діяльності.

            3. Якщо ти уважний – засвоїш матеріал, є концентрація уваги потребує твоїх свідомих дій.

            4. Готуй все необхідне до початку уроку. Твоя організованість сконцентрує твою увагу.

            5. Ти повинен ставити своїй увазі чіткі завдання: на що саме вона має бути спрямована.

            6. Оскільки при втомі керування увагою погіршується, для її відновлення потрібно вчасно відпочивати, займатися автотренінгом, використовувати спеціальні вправи.

            7. Використовуй здатність незвично привертати увагу. Уявляй звичайне як не звичай (наприклад, ти інопланетянин і сидиш на уроці землян).

            8. Під час виконання завдання час від часу запитуй себе: «Про що я думаю?»

            .9. Якщо ти виявив, що твоя увага розсіюється, достатньо буває одного цього запитання. Якщо не допомогло – зміні положення тіла, або почитай вголос, підсилюючи чи зменшуючи силу звуку.

            10.Зосередженню уваги допоможуть і прості запитання, які ти можеш ставити собі час від часу: «На яке запитання щойно відповідав однокласник?», «Яке запитання щойно поставив учитель?»

             11.Якщо ти не зміг зосередитися на виконанні завдання – просто повтори його, можна вголос.

            12.Структуруй матеріал конспекту, підручника (створюй таблиці, схеми тощо). Тоді обсяг уваги збільшується.

            13.Намагайся набути максимальну кількість навчальних навичок, вони здійснюються без участі уваги. Вона потрібна тобі для нового, цікавого, важливого. 14.Перевіряйте з сусідом по парті роботи один одного, це сприяє розвитку уваги.

            15.Щоб привернути свою увагу до матеріалу уроку, знаходь те, чим він пов'язаний з твоїм досвідом, інтересами.

            16.Більше працюй з підручниками, оскільки це тренує увагу.

            17.Не поспішай при зміні видів роботи. Зважай на те, що внаслідок неповного, незавершеного переключення уваги можуть виникати помилки.

            18.Не намагайся робити багато справ одночасно, бо частий перехід від однієї діяльності до іншої зменшує увагу.

            19.Враховуй, що ступень і обсяг уваги пов’язані зворотною залежністю – збільшення обсягу елементів, що сприймається, викликає зменшення уваги і навпаки. Тому важливий матеріал повторюй окремо.

            20.Вигадай свій власний жест (по коліну плеснути, смикнути себе за вухо…). Коли твоя увага зменшується цей рух м’язів допоможе тобі відновити її концентрацію.

            21.Знаходь чинники, які сприяють підсиленню твоєї уваги (легка музика при читанні, відповідне освітлення тощо).

            22.Враховуй вплив природних чинників: в дощовий день концентрація уваги зменшується, а отже тобі потрібно приділити більше часу (повторень) для виконання завдань 

            Категорія: Інформація психолога | Додав: elennynko
            Переглядів: 168 | Завантажень: 0

            Актуально







            СИСТЕМА "ОШКОЛА"







            Розпорядження міського голови


            ГАРЯЧА ЛІНІЯ

            (0472) 56-60-88

            департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради 

            Оголошення

            До уваги батьків! Триває набір у групи  з підготовки дітей 5-6 років до школи на 2019- 2020 навчальний рік 
             Більше інформації на сторінці "Підготовка до школи" у Меню сайту. 

            Актуальне відео
















            Реквізити для оплати другого харчування
            (1-і класи):
            ПП Котенко
            р/р 26003060348283
            код 2233225426
            МФО 354347 Приватбанк

            Благодійний фонд "Лідер-28"
            Реквізити для безготівкового зарахування коштів::
            АТ "Укрсиббанк"
            МФО 351005
            ЄДРПОУ 39514575
            Рахунок 26005551131400

            Структура 2018/2019 навчального року

            Детальніше

            Перевірте готовність до іспитів

            Перевірте готовність до іспитів

            Довідник ВНЗ України Довідник університети за кордоном

            Архів записів
            Черкаська спеціалізована школа №28 Черкаської міської ради Черкаської області© 2019